Kurz spolupráce a řízení týmu s Office 365
Tento kurz je navržen tak, aby vás naučil používat základní nástroje vhodné pro spolupráci a řízení týmu. Cílem školení je zvládnout efektivní online komunikaci, sdílení dokumentace, úkolů a nápadů v reálném čase.
- Microsoft 365: Přehled všech online dostupných služeb pro uživatele.
- Základní odlišnosti: Dle zvoleného plánu a výhody oproti standardní desktopové verzi Microsoft Office.
- Cloudové úložiště OneDrive: Ukládání, sdílení a synchronizace pracovních souborů.
- Teams: Nástroje pro spolupráci. Vytváření pracovních týmů a kanálů, chat, schůzky, online prezentace a nástroje integrované do Teams.
- Práce se soubory v Teams: V návaznosti na prostředí SharePoint Online, nastavení oprávnění, vlastních sloupců, formátování.
- Poznámky a úkoly: Osobní, týmové, malé i rozsáhlé. Seznámení s aplikacemi OneNote, Loop, ToDo a Planner.
- Seznamy a přehledy v aplikaci Lists: Poznejte nástroj, který nahradí vaše seznamy v Excelu a nabídne vyšší úroveň poznámek.
- Sběr dat s Forms: Webový formulář na průzkumy, kvízy, hlasování s vyhodnocením dat automaticky či v Excelu.
- Online prezentace a bulletiny: V prostředí webu s nástrojem Sway.
- Zjednodušení práce díky AI COPILOT: (neplacená verze ve firemním prostředí).