Týmová spolupráce v Office 365
V tomto kurzu se naučíte používat základní nástroje vhodné pro spolupráci a řízení týmu. Cílem školení je naučit se efektivní online komunikaci, sdílení dokumentace, úkolů a nápadů v reálném čase.
OBSAH KURZU
- Microsoft 365 přehled všech online dostupných služeb pro uživatele
- Základní odlišnosti dle zvoleného plánu a výhody oproti standardní desktopové verzi Microsoft Office
- Cloudové úložiště OneDrive – ukládání, sdílení a synchronizace pracovních souborů
- Teams nástroje pro spolupráci. Vytváření pracovních týmů a kanálů, chat, schůzky, online prezentace a nástroje integrované do Teams
- Práce se soubory v Teams v návaznosti na prostředí SharePoint online, nastavení oprávnění, vlastních sloupců, formátování…
- Poznámky a úkoly, osobní, týmové, malé i rozsáhlé. Seznámení s aplikacemi OneNote, Loop, ToDo a Planner
- Seznamy a přehledy v aplikaci Lists. Poznejte nástroj, který nahradí vaše seznamy v Excelu a nabídne vyšší úroveň poznámek.
- Sběr dat s Forms – webový formulář na průzkumy, kvízy, hlasování s vyhodnocení dat automaticky či v Excelu
- Online prezentace a bulletiny v prostředí webu s nástrojem Sway
- Zjednodušení práce díky využití AI COPILOT (neplacená verze ve firemním prostředí)