Týmová spolupráce v Office 365

V tomto kurzu se naučíte používat základní nástroje vhodné pro spolupráci a řízení týmu. Cílem školení je naučit se efektivní online komunikaci, sdílení dokumentace, úkolů a nápadů v reálném čase.

OBSAH KURZU

  • Microsoft 365 přehled všech online dostupných služeb pro uživatele
  • Základní odlišnosti dle zvoleného plánu a výhody oproti standardní desktopové verzi Microsoft Office
  • Cloudové úložiště OneDrive – ukládání, sdílení a synchronizace pracovních souborů
  • Teams nástroje pro spolupráci. Vytváření pracovních týmů a kanálů, chat, schůzky, online prezentace a nástroje integrované do Teams
  • Práce se soubory v Teams v návaznosti na prostředí SharePoint online, nastavení oprávnění, vlastních sloupců, formátování…
  • Poznámky a úkoly, osobní, týmové, malé i rozsáhlé. Seznámení s aplikacemi OneNote, Loop, ToDo a Planner
  • Seznamy a přehledy v aplikaci Lists. Poznejte nástroj, který nahradí vaše seznamy v Excelu a nabídne vyšší úroveň poznámek.
  • Sběr dat s Forms – webový formulář na průzkumy, kvízy, hlasování s vyhodnocení dat automaticky či v Excelu
  • Online prezentace a bulletiny v prostředí webu s nástrojem Sway
  • Zjednodušení práce díky využití AI COPILOT (neplacená verze ve firemním prostředí)


Vytvořte si webové stránky zdarma!