Microsoft 365
Na kurzu Microsoft 365 se naučíte používat Vaši vlastní online kancelář, ke které se můžete připojit kdykoli a s jakýmkoli zařízením. Naučíte se vytvářet a ukládat dokumenty do online uložišť jako je Sharepoint a OneDrive. Sdílet je s ostatními uživateli, pracovat s nimi a vzájemně je synchronizovat, tak ať máte svá data vždy aktuální. Seznámíte se širokou nabídkou nástrojů a naučíte se používat desktopové, mobilní a online aplikace, budete umět je používat a navzájem kombinovat tak, abyste je využili na maximum.
OBSAH KURZU
OBECNÉ OTÁZKY
- Přehled aplikací
- Nastavení účtu
- Možnosti instalace desktopových Office
PLATFORMA SHAREPOINT
- Správa týmových a veřejných webů v SharePoint Online
- Externí přístup do SharePoint Online, sdílení, správa dokumentů
- Nastavení knihovny dokumentů
- Vytváření nových dokumentů
- Vlastnosti dokumentů, nové verze, historie verzí
- Sledování dokumentů
- Správa složek, nastavení synchronizace na desktop
OFFICE WEB APPS A DESKTOPOVÉ APLIKACE
- Teams, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Sway, List, PowerAutomate atd. – nastavení, souvislost s cloudovými úložišti, využití nástrojů v různých kombinacích
ÚLOŽIŠTĚ ONEDRIVE
- Osobní OneDrive
- OneDrive pro firmy
- Správa složek a přístupů
- Synchronizace složek
- Koš
- Možnosti u dokumentů
MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ
- Nastavení synchronizace s mobilem a tabletem